ang köket

Måste bara få kommenter ett tidigare inlägg om mitt kök...det började faktiskt redan i sommras när min allra bästa vän Maria i Vimmerby var och hälsade på....mitt gamla kök är från slutet av 50 talet...visst ..om målat 1 ggr efter det...
Jag brukar inte klaga över hur jag har det, jag är väl en sådan som inte bryr mig så mycket om det är modert eller inte...det fungerar ju.
Men i allafall för att göra en låång histora kort....så pengar till att total renovera köket fanns inte...när jag yppade att det skulle vara en dröm med ett nytt kök..
Men kats, varför inte bara måla om lite då....det gör ju vad det gör....Så Maria triggade igång mig att det blir så mycket bättre med lite färg och tapeter och det fixar du ju själv....


Så efter flera månaders slit...fniss.... TACK Maria !!! tack för att du FINNS. Inte bara för kökets skull fniss...utan för allt du gör för mig! VI har kännt varandra i 29 år? ...stämmer det? vi firar 30 år nästa år kan det stämma? DET BORDE VI FIRA!

kramar om

Kommentarer
Postat av: Annispannis

Jaa, det måste ni ju fira.. Ta med oss barn på en utlandssemesten! ;)

2006-12-18 @ 13:26:39
Postat av: annispannis

utlandssemester* ska det vara

2006-12-18 @ 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback