lugnt, underkontroll

OJ vad det är lugnt, krutte sover...nu har jag fejat och gjort nästan allt klart inför i morgon...tycker nog att det blev fint... :-)

I går hade vi julfelst på jobbet och det var verkligen en höjdare. Självaste pistvakts bröderna JanE och SvenE var och hälsade på. Fixade mat och underhållning. Vi hade vansinnigt roligt. Fick jättefina julklappar från firman. kanon. Sedan har jag nog världens bästa jobbarkompisar...de är för himla roliga...

Kom i säng inte okristligt utan hyfsat trots fest...runt 02,00... och jag hade bett till högre makter om att krutov skulle sova lääänge i dag på morgonen, jag hade bett om runt 08,30-09,00 tiden...och att han skulle vara lugn hela förmiddagen...
Tack till de där uppe...han sov till 08,30 och har varit lugn hela förmiddagen...helt otroligt.:-)) jag fick en lite sovmorgon....vad skönt...
Vinet hade väl knappast gått ur kroppen så jag var så tacksam för varje minut i sängen.

Mitt på dagen gick jag och ulf en skön lång promenad i skogen....lagade lite mat tillsammans och har njutit av dagen.

Nu måste jag nog avsluta och göra det allra sista innan jag kan sätta mig framför tv...och insupa julens energier...härligt...


GOD JUL


Kommentarer
Postat av: Annispannis

Längtar till imorgon. :) hihihih

2006-12-23 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback