Tjoho här gungar en ko

Min älskade dotter hjälpte mig så jag fick min efterlängtade blogg...Jag är en kvinna mitt i livet och ibland är jag alldeles  ung;-) fortfarande och ibland som just nu känner man sig lite äldre ;-)...detta med tekniken är inte min starkaste sida.
Denna blogg kommer säkert handla om mitt liv och funderingar, som är mest om mina barn och mina djur...djuren består av 3 hundar och 2 katter.
Och självfallet av allt annat som rör sig i min skalle...och det är inte lite ;-)

Hoppas ni kommer få en stimulerande läsning här på min blogg...
Ha det så bra så länge och njut av livet..'

tjo ho

Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Hejsan! Välkommen till bloggvärlden ;) Vad fin han ser ut din nya Krutov, ska bli spännande att följa er! Ha en trevlig julhelg/ Jenniefer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback