shopping med stort S

summering ... i gar var vi i atlanta och tittade pa baseboll... underbart !!! sa jakla bra... vi hade kanon,... vi shoppade fore och jag fick hjalp med den av williams mamma for hon ar Queen av shopping! sa jag fick en del bra saker... vad sager jag inte.....

vi kom hem 02.00 och upp 07.00 for att skynda oss till Atlanta igen... for vi skulle pa ett av varldens storsta akvarium. Tja... inte blev jag sa imponerad av det men bra var det.

Sedan bar det av till shopping igen....:-) NU har jag fyndat annu mera.... kul kul


De: ellinor och maria ar ganska sa lika i ansiktet...
Vi alla jamforde deras ansikte med varandra...
Jag: ja kolla de har lika hoga hoftkulor...
Gapskratt....
jag menade ju kindben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback