summering

Militär övningen var bra, vi fick träna i att lägga upp en "hundövning" ... det var en kvinna som gått vilse och kunde uppträda aggressivt... mm mm... vi fick tilldelat olika områden och hundar... sedan satte vi oss och funderade och funderade... till slut fick vi till det riktigt bra, så då var det bara att gå ut i skogen och träna för å se om det fungerade i praktiken... ååå det gjorde det..fniss...
Det är också jätte kul att träffa alla hundförare.. de är så trevliga...

Tur man har en underbar kille som hade maten nästan klar när jag kom hem, potatis gratäng och entrecote... mums... sedan somnade jag ovaggad  fniss.

 Idag har jag tränat bevakning och det gick mkt mkt bra... de var riktigt duktig på ljud... så kul så kul
Nu ringde pappa.. han ville jag skulle komme upp... ska säkert rapportera från mamma... hon ligger på lungkliniken i gälve nu...

vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback