träning och resa

Min lilla buse till hund skötte sig så jäkla bra idag så jag måste  få skryta som fan !! Vi tränade bevakning och han patrullerade ivrigt men vaket och koncentrerat. Han nöp i vindfiggen på jag vet inte hur låååångt avstånd... 
Vi fick mkt fin beröm av Andreas.... jätte kul.. Fast det visste jag ju redan;-) att krutov är duktig i skogen.... när han kan koncenterara sig... underbart härligt med så lyckad träning...

Om några timmar bär det i väg till Arlanda.... vi är framme i morgon svensk tid ca 20,00, i Atlanta, (kl är då ca 14,00 ) sedan ska vi åka bil i ca 2 tim till.... Sammanlagda flyg tiden är dryga 12 timmar... sedan är det 2 timmars väntan i Frankfurt. Så vi är nog möra när vi lägger oss i morgon....

( jag har inte packat än fniss....)

Hoppas ni klarar er utan min blogg fniss fniss ;-))

Ha det så bra och njut av livet..

kramar om

Kats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback