blir så matt, vad gör jag för FEL?

Nu har jag uppdaterat min hemsida med lite bilder på krutov som Kerstin på Foggens Kennel har knäppt... och jag får inte programmet att ta bilderna... blir bara fel... och allt står ju på engelska...FAN! begriper NADA.

Då tänkte jag att jag skriver lite i min blogg:-) och lägger in roliga bilder från helgen...vad händer tror ni?!... får inte bilderna att fungera:-((
Jag skulle hemska gärna vilja svära en lååång ramsa just nu !!!

Första dagen på jobbet!... ja vad säger man?!... en lång ramsa igen?!... ja det skulle kännas mkt skönt men till ingen nytta. Kul att träffa mina arbetskamrater som består i ett antal killar... vi har mkt roligt och de gör ju att man står ut med sitt tråkiga jobb.... lite som roliga timmen vid fikat fast varje dag... tyvärr är ju inte fika rasterna så lång...

Livet känns för tillfället mkt tungt tycker jag. Magen har varit mkt krånglig... lite trist... kanske därför allt känns tungt... kanske?!...

Jag är mkt sugen på hundträning i allafall och längtar till onsdag då bevakningsgruppen ska träffas och köra lydnad...
I dag har det varit värme rekord här.... så jag har faktiskt badat 2 ggr i vår pool.... Då är det varmt...Fast jag tyckte det var kallt i vattnet och fick fan i mej plåga mig i ... sedan kunde jag nog vara i ngr minuter i allafall innan jag frös fast.
Hundarna har badat vid stranna stugan... och lite spring på åkrarna... det är det enda de har fått....

ja happ... vad ska jag skriva nu då;-)... ä jag ska nog kanske tänka på refrängen .... då jag bara fick ca 4 timmars sömn i natt igen... om jag ska orka jobba... åinte somna vid tangenterna... puh


go natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback