en snabbis..

egenltigen hinner jag inte skriva här... fick gå tidigare från jobbet för att hinna med gå promenad med hundarna... är nämligen bortbjuden på kalas kl 16... Å jag kan ju inte bara komma hem... ta en snabbis med doggarna och vips är man borta igen...Nä det går inte.

Har tränat med hundarna en del... och det går ganska så bra... tycker nog att jag fått litet bakslag i lydnaden... han har varit så utåtriktad de 2 sista dagarn... det gillar jag inte... mkt nosig också... men det får han ju förstås inte... men det är trist för jag trodde i min enfald att det gått över... att vi hade avklarat det där tramset...

Platsliggningen är ju stökig men mina kamrater tycker att han ligger ganska så bra... om man backar 1 månad... ja kanske 2.... då låg han nästan inte alls.. Jo visst gårdet frammåt... men jag hade tänkt tävla snart... men som det känns just nu...får jag vänta ytterligare... han känns för okontrollerad och jag vill känna mig säker på honom, sedan kan allt hända ändå... det får ma n liksom med.

Det är kallt som fasiken...brrr... det är vantar som gäller... och igår hade man behövs långkalsoner.... Nä hörrni... jag måste ut med hundarna...

huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback