fis på tusen meter:-))

Underbart är kort... men bättre avslutning på min semester har jag nog inte kunnat fått.
Mina barn, ulf ohc mina bästa vänner från vimmerby har delat mina sista semesterdagar hos mig...ÅÅÅ solen har varit framme hela dagen i dag...

Vi har haft mkt mkt roligt men många många skratt... roliga händelser berättades och kajsar fis på tusen meter en sådan höjdare, tyvärr går det inte att återspegla den för er men jag ville nämna den i alla fall:-)

Vi har ätit, fikat, skrattat, shoppat, fikat igen,skrattat, gått med hundarna, blandat droppar, fikat, skrattat å fikat igen fniss... så där som nästan bara tjejer kan... men faktiskt så har killarna varit med och skrattat loss de med.

men nu är det över för denna gång...:-( underbart är kort!

Jag återkommer med bilder nu ska jag nog i säng... ska upp 05,30...

go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback