första is passet


hittade ingen bandy bild bara på daniel... men denna får duga. Sonen är hemma och laddar för fullt antar jag:-)
Han ska på sitt första is pass. Han har haft barmarksträning under sommaren och nu ska de få känna på isen. På söndag börjar ju sommar bandyskolan... oj vad han längtar. kl 08,30 börjar träningen... han vaknade 06,00... han har stor förväntan...

Hur kan man vara så trött... trots att jag kom i säng runt 22,30 och somnade direkt... men när klockan ringde 05,30 så trodde jag att jag skulle smälla av... av trötthet.... men sovit gott har jag gjort i allafall... tills jag vakna:-(

Ja ja...vädret är trist i dag... hoppas det inte speglar dagen i övrigt... fniss....

huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback