gårdagen

hittade ingen bild från ngn av mina promenader men jag hittade denna:-) den är frå ni fjol när vi var i Lofsdalen..

I går var en bra dag. Men jag fick en chock när jag gick runt huset... ALLA å då menar jag alla mina trädgårdsmöbler hade BLÅST av altan. Prasollet hade blåst ikull över min stora blomma. Glasskivan hade flygit iväg å låg tryggt i gräset visade det sig...

Innan jag hade kollat upp läget var gråten i ögonen.... jag som precis har kostat på mig nya möbler (min ekonomi är ju inte allt för bra) det kändes s å himla trist ... såg för mitt inre att allt var trasigt och bara att slänga :-((

Jag hämtade daniel som fick hjälpa mig ta reda på oredan... MEN hör och häpna... inget var trasigt, inte glasskivan, inte bordet, inga stolar och inga blommor... till och med blomman alltså klarade sig...:-)) åå tack för det!

Vad lättad jag blev. puh. Dagen bjöd på fint väder hela dagen så vi kunde sitta ute och äta ohc fika HÄRLIGT:
Jag fick något ryck i går och fortsatte röjningen i Daniels rum... strök gardiner och fållade ...JO NI LÄSTE RÄTT... jag strök gardiner :-)) jag känner mig såå kvinnlig...fniss fniss...
DU Maria!... jag har strykit, satt upp gardiner och jag möblerade om i hans rum utan din hjälp...fniss fniss tänk att jag kunde!:-)) fnss fniss.
( ni som känner mig VET att detta är stort:-))
Nu väntar vi på soffan och de sista prylarna som ligger mitt i rummet ohc ska bestämmas om de ska arkiveras, eller vara kvar... sedan ska det fixas lite på väggarna, alltså... ta ner ev tidningsurklipp om bandy mm

Jag tror han blev riktigt nöjd...
Efter all stök i går gick jag en underbart härligt promenad med hundarna... fan vad det är skönt... jag njuter så att få  komma till skogs..
Det är så härligt när man ser hur hundarna njuter av friheten, att få ta i med hela kroppen och springa å leka å må så bra... ingen träning i går.. nu märks det på krutte.. han blir så på hela tiden... få se vad vi hittar på idag.

Solen skiner idag igen... vi börjar med kaffe så får vi se vad denna dag bjuder på...
 glömde tidigare...NORA fyllde 5 år den 16 augusti... hurra hurra hurrahär med anna när vi var å hälsade på .... Nora på Mora BB:-)
oj vad tiden går fort... mina barn är moster och morbror år Nora

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha. undra om inte anna dödar dej för den där bilden ;)

2007-08-19 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback