lite av varje... å vara till lags åt alla

mrogonen började lite besvärligt... 05,30 klev jag upp... ut med hundarna... Dröjer inte länge förrän krutov får problem när han ska dassa... stora problem... kommer bara vatten... fick för mig att det var ngt i vägen... ha nkräktes 2 ggr också...
så jag fick ingen ro och ville inte lämna hundarna ensamma hemma... Så kl 7 ringde jag chefen... jag blir hemma en stund... kanske hela dagen...vi får se.

Kl 10,00 var jag t illbaka till jobbet... krutov var bättre och jag pratade med syrran och morfar så de skulle passa honom... Men allt har gått bra under dagen. Skönt lika pigg och galen som vanigt.

Dagen  fick jag tillbringa nere i verkstan ... det är ganska så kul att kapa och borra mm... mkt roligare än att vända papper hela dagarn... kanske ska byta?... men tyvärr är min kropp för sliten för det.

Efter jobbet när det var dags för maten... så hände väl lite tråkiga saker som gör en mamma så ledsen men det kanske hör till en mamma och när man har tonårsbarn.... me nhimla tråkigt är det ,jag blir så matt ohc ledsen.

Men för att inte deppa ihop värre än värst så ....

Här kommer en rolig historia som jag knyckt av vikke.


"Du är ute och går längs hamnen och får syn på en man
som ligger i vattnet och ropar ?Help! Help!?.
Då säger du:

Här har vi en som talar engelska flytande! " - Haha!

go natt

Kommentarer
Postat av: Carina

Ingen vidare dag för Kats i dag :/
Hoppas att Krutov håller sig pigg nu och att tonårs bekymmren löser sig, jag vet att det sliter i en mammas hjärta när det rör barnen.
Kram Carina

Postat av: Vikke

Klockrent skämt, huh? ;)
Hälsa alla :)

2007-08-23 @ 18:35:24
URL: http://vikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback