lite ymsenahanna igen

lite summering...  jag har varit ute ohc gått långpromenader med hundarna i dagarna 2... tyckte att jag tränat lite väl mkt nu och jag kände att de verkligen behövde en rejäl fysisk tömning...
Men idag kunde jag i allafall inte hålla mig från träning... var tvungen att "pröva" lite... Han är ju så himla rolig oftast att träna så det är ju så kul...

I allafall så hämtade jag sonen från sommarbandyskolan i dag på förmiddagen...  jag tog ledigt och vi firade avslutningen med en fika här hemma med anna och robin.. Daniel fick berätta lite hur veckan varit..
I går hade de match som vi var ohc tittade på... lite trötta i benen var de allt;-) och konstigt vore väl det annars... Daniels lag vann med 6-0... så lyckan var stor!...

Han har varit mosig hela dagen och vilat, spelat data och ätit... om vart annat.. OJ vad han äter... äter som en häst tror jag.
Mycket skönt att han är hemma igen... flocken samlad! Det är nog lite vallhund i mig tror jag...:-)

Det har varit en träningsmatch på ön i kväll mellan vodnik ohc byns a lag.. men varken jag, Daniel eller Anna orkade...! gå ner. Vi var så trötta ...

Jag har röjt lite i sonens rum och sakta men säkert är alla barnpojk saker borta... Det blir nog jätte fint där inne...

Nu har jag precis ätit 2 riskakor med kalles randiga och västgöta kloster den svarta... och en stooor kopp med rött te...å det är så gott.

Ska nog snart gå och lägga mig.... klev upp 05,30 igen... endast 4,5 timmars sömn...

Härligt med sovmorgon... å vad mysigt i morgon bitti... hoppas det är fint väder så jag kan avsluta min frukost med kaffe på trappen.... håll tummarna.

go natt :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback