samma vanliga prat:-)


fniss... här väljer jag att lägga in en bild på mig... varför? - jo för  jag sitter på min älskade trapp;-))
Ett av mina favorit ställen... ofta är det varmt där, till och med mycket varmt vissa tider på dagen, man har mkt fin utsikt över gården och ja jag vet  inte men kaffet smakar extre gott där.

Dagarna har gått åt till hundträning och till umgänge med familjen, som denna helg bara består av daniel och ulf... anna och robin är i gävle  på cityfesten.

vi har spårat och tränat lydnad... å vad jag tycker om hundträning... det får mig så lycklig...

Gårkvällen (säger man så?) käkade vi taccos och efter det tittade vi på Die Hard 4,0.... bra film tycker jag... liiite överdrivet då... men det är ju bara på film ju?!...;-))
Riktigt trevligt hade vi med en hel del skratt...vi har lite samma sjuka humor.. jag, daniel och ulf..

Bara ngr timmar till sonen ska på sitt efterlängtade sommarbandyskola!... vilket läger... upp 06,00... 2 ispass, 2 fys pass och 1 teori pass... ..däremellan mat och fika och annan aktivitet och en match. ... ja de ligger inte på latsidan precis.

Från det ena till det andra... jag klev upp 07,30... idag... har hunnit träna lydnad medans alla ligger å sover... Nu ska jag belöna mig med kaffe... ..
må gott

kramar om

Kommentarer
Postat av: Carina

Träna lydnad 7.30 !?
Då skulle jag nog få dra Golie ut.
(Kul att du hittade till mej mä´ ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback