skön promenad eller?:-)

Precis när jag började gå ringde telefon... kalaset är 30 minter försenat så du kan ta det lite lugnt... berättade ulf...
Va bra... då tar jag det lite lugnt sa jag och log för mig själv av att slippa stressa...

Jaghade väl gott i ca 20 minuter när jag kände för a tt bara lägga i kull mig på marken... det var sån underbar terräng så jag var tvungen... sög imig av energin.... tog inte många sekunder förstås då hundarna kom som ett jjihu... och hoppade på mig och undrarde om det var ngn ny lek på gång... ;-) det var den friden...

Promenaden fortsatte och så såg jag krutov käka på ngt....SKIT!!! var det.... men fy äckelhund... inte första ggr.... mitt humör sjönk lite...kan jag säga...dröjer innan han får pussa mig....

VI fortsatte och vips såg jga han   rulla runt... tror ni inte på fan... han rullade i ett ruttet kadaver......hmm vad det stank...bläää..
humöret sjönk rejält...fniss fniss..
Så det var bara att ställa hunden i duschen det och bada honom rejält... ja ja så är det att ha hund... de har en otrolig förmåga att hitta allt olämpligt i skogen...

måse bara klaga lite också.... jag har ont i nacken igen som går ner i höger axel... visst är det synd om mig.... lite då;-)

Hittade detta i en realtions tidning eller vad man ska kalla det för....

jag säger inget mer...orden får tala..kram på er


att älska någon är att "släppa den fri"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback