trist men går ändå:-)

vad jag klagar.. ber om ursäkt för det...fniss...man får vara glad att man har ett jobb att gå till;-)

Hur som helst... gårdagen bjöd på en jätteskönt promenad i skogen, hade en ryggsäck med kaffe och vatten till hundarna. Ulf följde snällt med på en promenad... vi njöt allihopa.  Vi satte oss mitt i skogen och drack lite kaffe, hundarna gick och vräkte i sig blåbär... som betande kossor:-)

Senare på kvällen åkte jag till klubben för att träna lite... mkt mkt bra MEN platsliggningen får jag inte till... han är som en krutburk som ligger och väntar på att exblodera... han skruvar sig, ålar sig, kryper, vänder ohc vrider mm mm... jag blir så matt!. Men jag hoppas att det löser sig med tiden.

Sonen är nog rejält trött efter att ha varit uppe halva sommarlovsnätter och veckan innan skolan var på sommarbandyskola då de klev upp 06,00 och tränade 4 pass om dagen,,, det borde sätta sina spår..... då han fick nå spel i går och låste ut syrran ... hon fick inte komma in i huset...ha ha..ursäkta jag skrattar... nu är det ganska så kul men inte i går... är han verkligen snart 13? kanske 3?.. allt löste sig och dottern fick komma in.

men äpplet faller kanske inte så långt från trädet.... (med tanke på mina tidigare inlägg om min personlighetsförrändring vid vissa sitvationer)

ja ja mkt händer i tonårskroppar och speciellt så här i början antar jag...

Dagen rullar på och förhoppningsvis om allt går som det är tänkt får jag en ny toalett... min är väl från 50 talet tror jag....
Promenad i skogen ett måste... och eller ett spår...vi får se vad vi hinner med... sonen har träning i kväll och då kan man också passa på....

huj så länge

Kommentarer
Postat av: Lasse

Ny toa?? Blir nog "skitbra" det :-)

2007-08-21 @ 18:02:18
Postat av: Anonym

Ha Ha Ha, min far är alltid lika rolig, vill jag mena!

2007-08-22 @ 18:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback