underbardag:-)

krutov väckte mig 06,20.. jag sa.. snälla vän, låt mig få sova till halv åtta i allafall... han suckade och lät mig sova till kvart över åtta... å vad det är bra med telepati när det fungerar... han kände nog hur otroligt trött och hur jag verkligen behövde sömn.

Lycklig blev man också när jag kommer upp.... SOLEN skiner.. tänk vad små saker kan göra en så glad och varm inombords.

Jag har nu varit ut med hundarna( klädd enbart morgonrock och storstövlarna.. tur man bor pålandet) , ätit  frukost, läst tidningen och överlämnat den till morfar, klippt klorna (o krutte var besvärlig?) och nu ska jag sätt mig och dricka kaffe... vart tror ni:-).... jo på min trapp.
Måste nog klä på mig först... sitter bara i morgonrocken...

Det blir nog en bra dag i dag... tror ni inte?!... kan inte bli annat med en sån bra start...

någon gång i dag om tiden  finns och datan är ledig.... ska jag ta i tu med en utmaning jag har fått;-)) spännande.

ut i naturen med er!
huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback