:-((

ja happ då är det bara att erkänna... jag misslyckades på provet...med 2 fel... trist...
Jag trodde nämligen jag hade klarat mig för det kändes bra,.... visst var det frågor som jag inte kunde eller var osäker på men känslan var bra och jag trodde faktiskt att det hade gått hem,...

MEN jag vet att jag har några läsfel... för en av jobbar kompisarna hade exakt samma frågor som jag och vi pratade om provet...
Vid en fråga där jag läste när man skulle använda LJUS signal  och alternativen som kom var endast ett svar och det var när ma n har med hästar att göra... fanns liksom bara ett svar...
MEN det stod LJUD !!! signal...å då är det ju inte lämpligt att man tutar på en häst... Jag som har varit hästägare i nästan hela mitt liv vet väl det !!! herregud
Jag blir så matt... varför kan man inte läsa ordenligt!!!! det är jag besviken på mig själv... men det är bara att bita ihop och gör a om....

huj

Kommentarer
Postat av: Carina

Nära skjuter ingen hare sägs det ju :/
Nästa gång fixar du det ;)

Postat av: Carina

Nära skjuter ingen hare sägs det ju :/
Nästa gång fixar du det ;)

2007-12-19 @ 19:06:36
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Kats
Inte ska du gräva ner dig för detta nu
=)
Jag förstår att de känns tungt för att de inte gick som du hoppats, men som du alltid säger till oss runt dig. Tänkt positivt, tänk på allt annat här i livet som du har klarat!
Du kommer att fixa de nästa gång, vad spelar de för roll att du får skriva en gång till??
Nu är de väldigt snart JUL och då ska man vara GLAD.

GOD JUL på dig och din flock.
Från mig och min flock..

Tänk positivt
=)
Kjam Anna Roos

2007-12-20 @ 07:50:53
URL: http://roosarnashemsida.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback