:-))

Nuuu gick det vägen... fick tag på en återbuds tid i dag... så jag tog chansen.... ansåg att jag trots misslyckandet i går inte att det hade att göra med att jag egentligen inte kunde utan rena jäkla slarvfel...

Provet idag var så mkt svårare så jag blev knäckt... för återigen kände jag... att jag inte tog chansen igår när provet var hyfsat lätt..... å slarvade bort den chansen...
Usch vad det var svårt... men hör och häpna...JAG KLARADE MIG IDAG... MED marginal... skönt som fan..

Nu blir det uppkörning i slutet på januari:-))

kramelikram

Kommentarer
Postat av: Lasse (som oxå håller på med BE-kort)

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så du hann före mig iaf....
Bra jobbat!

2007-12-20 @ 18:12:21
Postat av: Annette

grattis kats, det gjorde du bra !!

2007-12-20 @ 20:02:02
Postat av: Emelie Söderberg

Grattis Grattis!

Postat av: Carina

BRAVO !!!
Strongt gjort ;)

2007-12-20 @ 23:58:50
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: maria a

GRATTIS!

2007-12-21 @ 10:32:23
Postat av: Kajsa

jadu, pappa.. du ligger lite efter.. du har hållt på sen i somras ;)

2007-12-21 @ 14:51:59
URL: http://ashima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback