2 dagars kurs

jahapp då har ma n kommit hem från fjollstan.... (stockholm;-))  2 dagar har jag tillbringat där med Marianne... Vi har varit på kurs.... Hur ma n hanterar besvärliga personer.... De ni... vet ni vad vi kom fram till??

-Jo att det är vi som är besvärliga... ha ha ..fniss skämt å sido...
Vart går gränsen för att en person är besvärlig?... -Jo det är i betraktarens ögon.... Många ggr får ma n gå till sig själv först och analysera...
Jag ske ge er ngr exempel senare, inte i dag ...

Om jag har tagit av mig fjoll skorna än... jo men visst... Min snälla granne marianne som var med på kursen sa åt mig igår... när vi klev av tåget.... från 4 plus grader och storstan... till landsbygden, -16 grader och en del snö...Men kats... Nu får du ta av dig fjollskorna.... :-)) mina högklackade.... fniss fniss...

Idag har vi haft träning praktiskt i kördelen för BE körkortet... som enda brud/tant i gänget så är jag jättenöjd trots att jag inte kört så regelbundet med släp de sista 15 åren... men takterna satt i... så nästa vecka ska jag försöka mig på att göra det teoretiska provet.... 8 av oss 12 har gjort provet, 2 kuggade sig... Alla 8 tyckte provet var mkt svårt...hmhm.... bara att vrål plugga nu sista veckan.... å hur ska jag hinna.

I kväll är det bara bandy med sonen, i morgon är det hudiksvall först för min del och sedan bandy igen med sonen... hela helgen är det bandy med sonen.... jättekul att få vara med å att han vill att jag ska vara med.....

nä jag hör av mig mera senare... huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback