blåser överallt

det är inte bara ute det blåser känns det som...även inombords .... stormar värre....

i allafall...dottern i fjollstan, går på alvedon och är väl hög av allt utbud som man kan slösa pengar på...:-) Hon känner säkert ingenting så länge hon känner stadspulsen och det luktar kläder, skinn och accessoarer :-))

Sonen är hemma och går på halvfart... svårt att äta, inte ens när han får favvo rätten kan han äta. Han missar kalle cupen i falun idag... han är liite upprörd över det.... förståligt.  Han ville verkligen i väg men jag förklarade att HUR ska han orka spela 3 matcher idag.....?! när han inte kan äta, inte orkar vara ute, blir lite trött av att bara vara ... jo han förstod ju....

Jag själv då?... nä det kan jag itne skriva.... så illa är det...fniss...MEN ngt possitivt... jag har äntligen bokat healing... Jag vet att jag mår mkt bra av det och i somras fick jag ett presentkort av en kompis som jag har hjälpt mkt... så det ska bli skönt det.

image195

här bjuder jag er på lite anna bilder

image196

image197

image198

image199


Kommentarer
Postat av: Carina

Anna bilerna satt bra i det nu tråkiga gröna, hala landskapet som blivit ute.
Healing har jag gjort i en serie för något år sedan.
Det värsta var att jag fick en migrän som heta duga i flera dagar efter första behandlningen :/
så nu är man lite skraj för det fast man vet att det är bra efer första pärsen.
Gjorde även en reiking som var en häftig upplevelse som jag kommer att bära med mig hela livet.
Må gott ;)

Postat av: kats

inte säkert du får huvudvärk nästa gång du får healing.... beror ju på hur man mår och vad som rensas ut... våga prova du:-))

2007-12-29 @ 08:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback