dagen i dag

vackra anna står å gör sig berädd.... blir lite störd av lillbusen ... kattungen... roligt å titta på..

Tack Ulf för i dag... utan din hjälp vet jag inte... hundarna har fått njutit av den härliga vinter (för tillfälligt härlig) med dig idag... De är trötta nöjda.... Love you.

Sonens lag förlorade idag... inte rättvist... de var inte lika bra som igår men nästan... mkt imponeradne men bollhelvetet vill inte in i mål.. jag fattar inte... så många chanser och den åker bara inte in... men de ska vara stolta... mkt stolta... DET är jag i allafall över killarna.... alla var så bra:-))

Kolla in Carinas , Goldies mattes, julsaga... riktigt roligt faktiskt.... fniss fniss ska bli kul å se hur den slutar fniss fniss...

nu ska jag åka å handla... har nyss kommit hem ju från match... måste fixa en del innan vi sticker i morgon igen.... till härnösand... då tar vi revanch....

huj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback