GOD JUL god jul god jul god jul god jul god jul


image194




image193

Vill här önska er en GOD JUL...
Dagen har annars varit en den sista minuter klappar åt alla känns det som.
Men fick väl tag på ungefär det som jag sökte.
Julklapps inslagning och julpynt och stökning det sista och lite sånt där plock...
Nu ska jag nog bara ta det lungt, slänga mig i duschen och hälla upp ett glas rött vin tror jag.
Det är jag värd;-)
Må så gott och njut av helgen.
JO, glömde säga att sonen hade borta match i går mot Skutskär. Inga mål denna gång,
Men vinst med 9-1 och han gjorde ännu en KANON match.... mkt mkt beröm.. kul för honom.

Kommentarer
Postat av: Annette

hoppas att julafton blev bra trots att stackars Daniel fick magsjukan, vi saknade Daniel ikväll, ge han en stor kram från oss, och en till dig oxå så klart!! Kram Kram

2007-12-25 @ 00:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback