hämtat Anna

oj detta är spännande må ni tro... de har hämtat anna för en liten stund sedan...
De hämtar alla flickorna först och sedan åker de tillbaka till just den flicka som blivit Lucia....

Här sitter jag och lyssnar på min gung gung låt och blir berörd som vanligt fast jag hört på den säkert tusen ggr...nä det var väl å ta i men nästan....fniss...

Det är väldigt stilla här hemma i allafall för jag lovade anna att hundarna inte skulle få vara inne ifall ifall ifall de skulle hamna här hemma.... och jag håller med henne...svårt att tro de flickorna skulle uppskatta 2 halvt hysteriska kelpies...fniss fniss... hundarna får ligga i bilen i garaget med ett tuggben ... så de har att göra ett tag...
Vi får väl snart reda på ändå ....

Nu har jag fått sms från Anna... jag kan släppa ut hundarna ur bilen:-) ...fniss... det blev Michelle.... jätte kul för henne.

vilken upplevelse de får vara med om... 30 st framträdande ska de hinna med..

Anna kommer alltid att vara min Lucia i alla fall... hon kommer glittra som tärna:-))

Nu ska jag plugga lite kk.

huj så länge

Kommentarer
Postat av: Carina

Hihi, kul att få lite inside rapport så här :)
Men min dotter hade redan meddelat mig att det var nog så det skulle bli.
Kristen och församlingsmedlem vinner så är det bara enligt henne.
Kanske lite sanning i det men inget fel för det.
Hoppas de får en bra tid att minnas livet ut när de lussar.

Postat av: kats

Jo så går snacket... många har kommit fram och sagt så till mig. Å vi har varken stor släkt eller med i ngn församling..fniss fniss...Men som sagt.. inget fel i det... och tjejen som blev är ur gullig och är väl värd att få bli lucia. Det skulle de alla ha varit förstås!.Värda att bli menar jag.
De får nog en härlig upplevelse tror jag.

2007-12-05 @ 07:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback