kattunge över

Åkte till Bollnäs i går på eftermiddagen. Handlade hallmöbel... å när jag gick och väntade på min  tur så hittade jag en jättefin spegel som anna och jag tittat på tidigare men varit slut i lager...
När det väl blev min tur så frågade jag över spegeln... jo den fanns hemma nu... Jag tar den:-)

Betalade och gick ett varv till i butiken... hittade en jättebra data möbel för ett hörn... endast 500 kr hade kostat närmare 1400 kr om jag minns rätt..... jag slog till:-))

När jag skulle packa in allt i bilen fick det inte plats...  jag har så ont i armbågarna speciellt den högra så att lyfta så otympliga saker  gick bara inte... nog skulle det få plats MEN hur... skulle bli tvungen att ta ur hundinredningen...

Men från klar blå himmel ( väldigt överdrivet) kom Lennart Roos som en räddande ängel:-)) TACK Lennart! han hjälpte mig , han trixade och trixade å vips var allt i bilen...puh...  hade inte fixat det utan dig..kram på dig:-)

Ringde Anna och Robin som också var i Bollnäs... jag ville ha fika... så vi träffades ohc hade en jätte mysig stund på krokanen... ända tills de stängde... fniss...

Väl hemma fick alla hjälpa till med att skruva ihop möbler och fundera på hur vi skulle få in spegeln som är jättestor... och själva hall möblern... men allt löste sig å det blev så fiiiint :.-)

när vi äntligen var klar så hade klockan tickat i väg så det blev en kvällmacka och sängen...

2 av kattungarna har nu flyttat och de trivs med sitt nya liv... och de nya mattar och hussar är väldigt nöjda... så här långt i allafall... få se om det blir ngn reklamation av gardiner  och blomkrukor nåt tag här fniss fniss

Vi har en kattunge kvar som gärna önskar ett nytt hem...Barnen önskar gärna henne kvar men ajg tycker det räcker med 2 katter och 2 hundar... de här ju bara här och pussar och gosar emellanåt ju... det är ju jag som får fostra, mata ,  tömma låda mm... nä hon är underbar och hon skulle på ett sätt gärna på stanna men jag känner att det räcker.... vore underbarare om hon kommer dit hon får all uppmärksamhet själv.... och slippa dela den med så många andra....

Solen skiner underbat ute... ska nog dricka upp mitt kaffe nu och klä på mig å gå lång promenad med hundarna....

kram

Kommentarer
Postat av: Sara

du får ta en bild på hallen så man får se hur det blev.. :)

Postat av: Matilda

Jag såg bilderna på hallen som du skickade till mamma! Det blev ju superbra! :)

2007-12-09 @ 18:52:27
Postat av: Kajsa

jaha, alla vet hur det ser ut utom jag.. hyggligt! ;)

2007-12-10 @ 16:45:17
URL: http://ashima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback