lite allt möjligt

börjar med en sommar bild för 2 år sedan, daniel har fotat med mobilen. härlig regnbåge.
image192

Sedan vill jag bara gnälla att jag har pluggat hela jäkla kvällen...

På jobbet i dag har jag och chefen pratat i hop oss om att det gör inget om vi misslyckas... vi gör väl om provet då... enkelt va!
Men vad vi är rädd för... det är den stora förnedringen i fika rummet när vi kommer tillbaka.. :-) det är en hård värld vi lever i vett ni...:-)) men vi får väl stå ut med den...
Men självklart måste man ju tro på sig själv och jag hoppas att hjärnan tänker klart i morgon och kan läsa och förstå.... fniss fniss

krutov är i sitt esse... han eller de får inte mkt alls nu för tiden.. men kocco märks det inte på... han däremot klättar ju på väggarna... och busar ännu vildare med lillolga....
INGEN SOM VILL HA EN KATTUNGE....???? paniken börjar komma....

kramar om  och ha de

Kommentarer
Postat av: Emelie Söderberg

Lycka till imorron!
Du verkar ha pluggat hårt så det går bra tror jag :).

God Jul
//Emelie, Siri & Bita

Postat av: Eva-Britt

LYCKA TILL PÅ PROVET!

2007-12-19 @ 08:40:47
Postat av: Annelie Hast

Tjenare, jag har en tjej här som vill ha just din kattunge. Men hon kan inte hämta den själv. Då passar det ju jättebra att du kommer ner i nyår och tar med dej katten:). Det skulle vara roligt att träffa dig. Kram Annelie.

2007-12-21 @ 07:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback