oj

julfrukost här på jobbet så magen står i fem hörn.... lagom när jag plockat ihop allt... killarna var minsan väldigt snabb på att smita ifrån... de hade mkt viktigt jobb....... ni vet... jag har ju inget riktigt jobb... jag vänder ju bara på papper....hm

...så blev det 11 kaffe.... satt nog lite längre än de där 7 minutrarna.... alla gnällde på att magen hade växt sedan frukost....
... så var det dags för lunch... de flesta var lite mätt fortfarande faktiskt men prejade i en macka gjorde vi... DÅ kom tårtan fram... tog en liten bit och det var bland det sötaste jag ätit... det vände sig i magen....blä....

Nu sitter ma n här och önskar man låg i en säng...pust...

Tack Lars för den fina julklappen ...jätte bra.

I kväll flyttar lillolga.... så nu kan man börja julstäda... har inte varit ngn ide riktigt...fniss... det blir nog lite trist för både Olga och Krutov som har lekt med denna kattunge...

pust vad mätt jag är... vi hörs mera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback