snart nytt år

låter spännande när man tänker tanken... nytt år... precis som om man är inne på sista sidan i en bok och ska börja med en ny..
Å egentligen händer ingenting... tiden tickar ju hela tiden.... å på jobbet kanske jag äntligen börjar skriva rätt år... av ngn anledning har jag skrivit -08 så otroligt lätt under hela året...... undrar om det fortsätter eller om det hoppar till -09....fniss

Lunchade med  en jätte förkyld anna  (å Robin) som är hemkommen från fjollstan;:-)) oj vad hon har fyndat... kul kul... massor med kläder till billig penning.... å pengar har hon kvar... hon är lika förvånad själv:-)) fniss

Nyårsfirandet känns otroligt blandat känslomässigt.....hade förhoppning och en stor önskan om att åka till småland och fira med mina älskade vänner men så blev det inte...stor sorg....

ja ja livet är inte lätt...
Gott nytt år alla vänner... hoppas ni får en riktigt rolig nyårsfest och en bra start på det nya året..

kramar om :-))

Kommentarer
Postat av: Annette

Gott Nytt år på dig Kats!
Kramar från fam Kvarmans/Linck

2007-12-31 @ 15:29:30
Postat av: Carina

GOTT NYTT ÅR !!
Här hemma firar vi med två krisande hundar.
Vår egen raggsocka som följer sin matte med slokat öra och ger Turbo (mina föräldrars hund)sura blickar för att han också gärna vill vara nära hennes matte när hans matte och husse är borta på nyårs middag.
Tråkigt att det börjar smälla så tidigt på kvällen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback