stolt mor;-)


Idag har sonen spelan match mot ärkerivalerna Bollnäs... tyvärr förlorade våra killar med 2-7. Men varför jag är så stolt det är för att sonen gjorde en ytterligare kanon match... ett mål ohc mkt mkt beröm... så kul för honom... Att han börjar ta för sig ordentligt och att det ger resultat.
Här på bilderna under ngn knatte träning 2001 (daniel 7 år) tror jag det var... första bilden petar ha n in en boll trots 2 målvakter...:-) fniss ohc den andra är han mkt stolt då han hade fått ärva en klubba av den "store" Magnus Kuben Olsson..... :-))
Bara att konstatera.... OJ vad tiden rusar i väg....

När jag satt och letade lite bilder på datorn hittade jag även dessa... Det är på Doris som valp -98 och Klara... De leker.... å har jätte kul... sista bilden är på Fhelix och Doris... de kunde också leka trots storleks skillnaden....

Å vad det känns i hjärtat av att se dessa bilder....

Jag har under eftermiddagen varit på Norrs Skolan, Norredsbyns byalags har haft julmarknad.... hade hundarna med ... krutov behöver miljötränas fniss fniss... man blir alldeles svettig av att ha honom med... han ÄLSKAR ju folk och blir så glad och han vill ju hälsa på alla... oj oj... ja ja vi överlevde eftermiddagen där och folk måste ha tyckte vi var tokig med jag bjuder så gärna på lite... huvudsaken jag får träna hund...
Krutov  är så barnslig och har mkt svårt att vara stilla så.... men så mkt bättre han är nu ...det får ma n inte glömma bort... att se hans framsteg....




Kvällen är på intåg... jag ska snart åka till ulf... han eldar i tunnan, förbereder maten och korkat upp vinflaskan... Så det är väl bara då att jag ska "slänga " mig i duschen..... packa ihop lite saker och dra dit...vilken service....

3 dagar kvar tills det ska avslöjas vem som blir Lucia.... Alla flickorna är så vackra och jag tror de har jättekul när de träffas ohc tränar... de får ett minne för livet och jag tror.... jag tror att för de allra flesta... spelar det nog ingen roll om de blir Lucia eller tärna... bara så kul att vara med...

Må gott mina vänner...vi hörs väl mera:-))

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh, vilka mysiga bilder. tänk att tiden går så himla fort. nu är ju doddis fina, gamla damen ;)

Postat av: Carina, Ozzy & Eddie

Vi vill önska er en trevlig första advent
:D
Vilka söta bilder!

Kramisar!

2007-12-02 @ 20:03:45
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback