-20

nu får värmen komma... detta är inte kul.
Hundarna håller på att ta ner mig... de är galna...för  jag ska vara ärlig ... jag har inte gått speciellt långt i denna kyla.. kocco är ganksa så lugn men krutte.... Jag får väl skylla mig själv... antar jag.
När man går ut med dom så springer krutte omkring och vill springa, leka mm men kocco hon bara står och fryser och förväntar sig att få komma in på en gång...Synd annars hade de kunnat rusa av sig det värsta på åkern när det är så jäkla kallt.

I kväll ska jag försöka träna i tältet trots kylan.... tyvärr är det ännu kallare där... det är ett kall stråk i det området.

Har blivit lite förkyld igen.. igen? hann aldrig bli frisk emellan bara bättre...  jag blir så trött...

I går tillbringade jag ngr timmar på ön...sonen hade match oc h det slutade med seger... 11-1. Han gjorde 2 mål... Nästa match är på lördag.
Jag var helt slut och gick till sängs 21,15.... somnade som en stock...
Vaknade i morse med huvuvdvärk.... och trött... trots att jag sovit ganska bra i natt..

MEN MEN nu kom jag på... GRATTIS KALLE!!! du fyller ju år idag.... 5 år... tjoho nu blir det kalas och paket.... ses hoppas du får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback