:-)) tjo ho

Nu har man varit i värmen...vilket skämt ! jag har frysit hela veckan...fniss trots minst 20 graders värme...ngt fel på mig eller?:-)
Det har varit en underbart skön vecka med mkt sol och vind... tyvärr var vindarna kalla i mitt tycke så jag har haft ståpäls och gåshud och huttrat hela veckan. Nej nu överdriver jag... det var en dag jag inte frös! och det var i torsdags.... kallt i vattnet så det blev bara 2 simturer med fiskarna.

Mkt mkt god mat och dryck så man har ökat midjemåttet bra nog... men det går vi nog bort snart.
Summan av semestern är i allafall många plus...
Sol
god mat
god dryck
fått sova många timmar varje natt
mkt gott sällskap.... :-) puss ulf
många intryck

Jag återkommer med lite händelser från egypten... måste jobba nu :-) ville ju barar tala om att jag är tillbaka! :-))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem till kylan!
Som sagt, vi syns på Lassekrog, ska bli mycket trevligt!
Kram Kerstin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback