div

ja då sitter man här och leker.. :-) kul... lugnet före stormen... krutov vaknade tidigt igen och gav sig inte...var tvungen att kliva upp och gå ut..  kokade kaffe och läste lite och data lek... Har väckt sonen och utfodrat honom med frukost... snäll mamma.... :-) snart bär det iväg till ön då han har match även idag...
Tyvärr kan jag inte hjälpa till så mkt idag och jag missar matchen.
Jag måste träna krutov i bevakning.. har missat så himla många träning ... klämma in ett lydnads pass med kocco före kl 12, när bevakningsträningen börjar.

I går blev det förlust... lite synd för jag tycker de var mkt duktiga och de kämpade mkt bra, de var värda 1 pinne i allafall... men så är det... jag hjälpte till med skridskoslipningen... nästan alla killar skulle ha slipat så jag fick rycka in och fixa kanterna... och sprang som en toka fram och tillbaka... sedan fixade jag vattnet åt alla killar... när det var klart och det var ca 30 min kvar till match gick jag och samlade in spelaruppställningen... och förflyttade mig till speaker båset... matchen gick bra endast en utvisning och det var MIN SON.... det första han sa....när han kom ut till båset... : det fanns inga andra alternativ.... hade inget val...
Jag kände mig dum... trodde han att jag skulle säga ngt åt honom eller? Jag sa bara.. Det var kanon bra jobbat daniel... du hade inget annat val, det hade blivit mål annars och nu räddade du det... (så länge man är just på plan  och det är han verkligen.. detta var hans 3 utvisning sammanlagt på alla år han har spelat)

Efter matchen skyndade vi hem oc h käkade... Anna kom och vi satt och gaggade lite vid köksbordet..fniss... alltid lika kul och prata med henne...men hon var inte pigg... syntes lång väg att hon hade feber. Jag beordrade henne att ta det lugnt... men sedan om hon lydde är en helt annan historia.. ha ha
Lite senare gick jag och ulf med hundarna en jätte härlig vinter promenad... skönt å ha ulf med i detta vargrika område... tur så mötte vi ingen.
Efter det blev det kalas hos Kalle.... jätte mysigt. Såå gick den dagen och kvällen... oj vad tiden går fort...
Nu är nu och jäklar vad tiden gått fort... fort som fan.. Nu måste jag rusa ser jag...hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback