lyfte benet

idag lyfte krutov benet när han kissade ! kanske liten blir stor... han blir 9 månader månadsskiftet feb/mars...

Tränade igår... kocco mkt bra.... krutov var lite uppjagad så jag bestämde att han skulle inte få ngn träning utan bara titta på...  men han var så himla duktigt så efter 20 minuter och han var lika lugn så kunde jag inte hålla mig...  det gick mkt bra men jag slutade när jag kände att ha nbörjade elda upp sig...
Men jag känner mig nöjd...

I kväll har jag vräkt i mig taccos! vräkt i mkg godis... inte bra för min mage men det är ngt maniskt... kan inte låte bli...så här brukar jag inte vara... jag har nog någon brist på något tror jag... :-)

I helgen blir det mkt bandy .. både lördag och söndag. Ska även klämma in lydnadsträning med kocco och bevakning med krutov... och promenader hoppas jag... och skoteråkning och kanske skidåkning....

Ja vi får se... nu ska jag sov... är jätte trött
Men jag vill skänka en tanke och tusen kramar till Anita och Andreas då de fick hastigt ta bort deras kära Fackla igår.... det är för jäkligt... tänker på er...kramar om hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback