prat prat

jag är så trött så jag minns inte vad jag gjort...fniss... ska försöka...

har gått härliga promenader med hundarna och det har varit lite spännande då vi klampat in i vargreviret rejält.... men tack o lov så träffade vi inga...
Men jag känner mig lite klyven för jag skulle gärna vilja träffa en också... tänk vad kul å få komunicera med en vild varg... OM jag nu har minna sinnen vid fulla bruk vid en sådan träff... för man skulle väl bli livrädd eftersom man har hundarna med... Men om man bortser från vad som skulle kunna hända om mina hundar mötte varg.... bortse från de... förstå mig... om bara jag träffade en... då skulle jag inte blir rädd tror jag... tänk å få känna dens känslor och komunicera med den. mäktigt antar jag.


I går tog jag ledigt från jobbet och hade djurprat hela dagen... låg efter med en hel del då jag varit sjuk och bortrest... .. Det är så underbart att få ta del av ett djurs liv och känslor och funderingar... mkt mäktigt och jag känner mig hedrad att få dela det med djuret och dess ägare. TACK

Har även blandat en hel del "droppar" också... ..

Sportlov är det ja... anna sportar för fullt idag... både gångträning, och styrkelyft...fniss... gå mellan affärer och bära tunga kassa ..... ;-))
Daniel han sportar på killars vis... spelar landbandy, tränar bandy, åker skoter, åker längskidor mm mm
Än jag då?... ja.. jag går med hundarna...för mig ingen skillnad att det är sportlov.. kan inte ta ledigt... jag går lika mkt nu som annars trots att det är sportlov...

Jag är fortfarnade snorig... helt sjukt... var på förundersökning  i måndags  inför operation jag ska göra... de kollade mina värden mm och hör och häpna har jag aldrig haft så bra blodvärde som just nu.... jag har alltid lidit av FÖR LÅGT... men jag var uppe i hela 130... men jag äter ju bra mat och stoppar i mig kost tillskott mm...MEN likförbannat går aldrig förkylningen över...
Nu är det bara å vänta på ett datum... för det har jag inte fått än...

Me n hörnni... detta var väl en del trots att jag är för trött för att minnas...vilken tur ni har att jag är trött för annars hade det blivit en lååång story...

jo Cina var här och fika... kul kul... mkt pladder, fniss och skratt ... precis som det ska vara när 2 "kärringar " träffas å fikar:-))

oj vad tidern går... jag som är ensam hemma hade tänkt sitta vid tv och njuta av att få bestämma kanalerna själv... fladdra mellan kanalerna och ha beslutsångest för vad man ska titta på.... .. fniss ja ja

vi hörs mera

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback