träning och god mat

Medans ulf låg o sov sin skönhetssömn;-) åkte jag till plantskolan och tränade hund... Började med krutov för vi var först så vi hade ingen störning och det ville jag testa å se.... gick mkt mkt bra... han kunde koncentrera sig ganska så bra... korta stunder... det låter häftigt kanske när jag säger vi tränat...fniss.... men så märkvärdigt är det inte... jag lovar.

Efter krutov var det koccos tur... oj oj vad härlig och lätt hon är ...fniss.... hon bara är...gör inget väsen av sig utan hon bara är... fniss...så länge allt är i sin ordning går hon ju så bra.... och hemma plan och taggad var hon för jag tog ju krutov först... så hon var så laddad.. jätte kul...
Man lever så gott på lyckade träningspass...  jag blir jättelycklig av det....fniss

En tjej tyckte jag hade forcerat så fort...va?? hon hade inte märkt att jag bytt hund.... så hon tyckte det var lite väl häftigt att jag tränade apporterings dirrigering med krutte...fniss och bra gick det ju dessutom...fniss...
Nej då... han kan knappt sitt och ligg... mm men vi tränar stadga och bara att vara med när det är en massa störning....för det är jobbigt.

Kom hem och då var det 100 knyck som gällde.... in i duschen och göra sig i ordning, och fara hem till ulfs mor och far.. De bjöd på 40 års kalas  middag... ( en del har tur när de fyller 40... behöver inte ens fixa kalas själv ;-)...)  En otroligt god middag och en lika underbart god efterrätt... NU mår min mage katastrof....:-(( men gud så gott det var... Det var grädde i såsen... Jag tål ju inte lactos....men inga prover visar på att jag inte ska tåla.... konstigt men den reagerar lika varje gång....
Men det var nästan värt smärtan för det var så jäkla gott...

kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback