äntligen här

Äntligen är det fredag så mina älskade barn är här....  :-) måste få säga...vad mina ungar är underbara... De måste vara de bästa barn  som finns... fniss fniss.. i kväll har vi haft middag...trots att jag varit sjuk..ville inte ställa in...den har ställts in så många ggr och nu hade ulfs syster bytt sitt jobb skift  bara för att det verkligen skulle bli av...så då kunde ju jag inte kasta in handduken... Det är bara å bita ihop...fniss

Barnen mina är snälla, artiga och hur lugna och fina som helst... jag är så jäkla stolt över dom..( vilka föräldrar är inte det i och för sig... fniss)  ....   det var en för mig mkt mkt härlig middag....en familje middag...jag och mina barn, ulf och pontus, ulfs syster och hennes familj och ulft mamma och pappa...11 st  totalt..

Jag tror vi pratade om det mesta och mkt skratt blev det... Jag tycker om att skratta och jag behövde verkligen det nu...
Nu har alla åkt så det är lugnt och tyst värre.
Anna drog iväg med ngr kompisar för å kolla på film, daniel är sjuk och ligger i sängen och tittar på film...och jag sitter här... men jag ska krypa ner snart jag med... mår ju inge vidare.

Måste berömma hundarna också...men samtidigt måste jag erkänna att jag mutade dom bra...ha ha ...de fick tugg ben i massor... allt för å få krutov lugn... det var ju första ggr svärföräldrarna var här...så jag ville ju inte at t han skulle skämma ut oss... ha ha.

Nu får det vara kväller ...ska försöka sova och ladda inför i morgon... jag och kocco ska tävla i elit lydnad..jag hoppas hon är taggad och klarar pressen från publik mm...

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback