Atlanta nästa

Ja nu rör det på sig må jag säga. Först ska kärleken och jag utomlands nu i februari för han fyller gubbe....40 alltså...Och det vågar jag skriva för jag är äldre;-) Nu äntligen kommer han ikapp...fniss Så han vill fly fältet.

Vi har ännu inte bestämt riktigt vart för vi letar sista minuten..... och mitt i allt detta blir det klart att jag ska följa med sonens klass till Atlanta i USA runt 16 april borta i 10 dagar....jo jag säger då det....

Nu letar jag hundvakt för brinnande livet.....jag har några jag ska fråga så vi får se hur det löser sig...det måste bara lösa sig...

Dottern vägrar ju som sagt...fniss och det gör nog hundarna också...:-)

Kocco är ju ganska så behändig och gör inget väsen av sig men hon blir så lätt låg när jag inte är med och kan ligga ohc sörja hela veckan om det inte stämmer för henne....
Krutov däremot...oj oj...vem orkar med honom...ha ha....nej då jag tror att han kan vara riktigt skötsam när jag inte är med.... :-)

Ja jag  och min famillj har verkligen en spännande vinter och vår vinter framför oss...härligt.

höres

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag vägrar att ta hand om Kocco och terroristen! :P Och vadå "jag och min familj har verkligen en spännande vinter och vår framför oss?" JAG FÅR JU INTE FÖLJA MED NÅGONSTANS!! :(

2007-01-09 @ 18:43:18
Postat av: jag

jag har nog lite planer för min ängel som jag hoppas ska ge lite plåster på såren....

2007-01-10 @ 08:14:25
Postat av: Anna

Vaa? :D Är det sant?! :D

2007-01-10 @ 15:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback