rappakalja

igår blev det en del skoteråkning , ja inte för mig utan för sonen. Fick hjälpa honom lite med den, ja man är ju såå teknisk.... men har väl haft turen att råka ! få i gång den osv så sonen har väl kanske lite väl höga tankar om min tekniska begåvning... få se hur länge man kan hålla skenet uppe :-) ;-)

att det kan vara sååå kul att åka skoter... jag begriper det inte... men tur att vi har olika intressen.

I går var vi på årsmöte för klubben, vi blev bjudna på mat. Höll till på atlantik... gott gott. Men när de andra skulle vidare till bonden så åkte ulf och jag hem. Min kropp är så trött och sliten så jag orkade faktiskt inte...party bruden är borta för tillfället...
Satt och gäspade vid köksborden och kl var BARA 22,30... skrämmande.... sovit illa i natt  igen.. magen orolig, det kröp i den så jag trodde jag skulle få någe fel.... från 04,00 och frammåt har jag väl mer eller mindre inte sovit ngt...

Nu sitter jag är:-) och funderar på om jag orkar åka att träna med hundarna, eller om jag orkar ta en promenad i stället... en lång promenad skulle vara underbart bland varg och skabb... visst låter det härligt.

Äh jag börjar med att ta lite kaffe så kanske jag piggnar på lite..

kramar om

Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Hejsan! Du har blivit utmanad, kolla bloggen...Hoppas du & vovvarna har det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback