saknad

Gud vad jag längtar efter mina barn...det gör så ont i hjärtat varje gång det är skiftbyte...jag försöker att inte lägga mig i när de är borta...men jag skickar små sms, ringer små kortisar mm...
Jag tycker det blir värre för varje gång de åker... int e lätt för mig, inte lätt för dom..allra minst dom...de har inte valt detta.... jag hoppas de förstår en dag. Att jag gjorde allt vad jag kunde i många år...

Magen är värre än någonsin...men inte på värsta viset som den var under första sjukdomsåret...men jag har fått lämna åter bud till 4 djurprat nu...inte bra inte bra....hoppas de förlåter mig. Ska ju försöka hitta en ny tid åt dom...men det är inte så lätt när schemat är fullspäckat...Jag kan inte göra mitt bästa när magen krånglar.

Fortfarande kallt ute... man vill helst inte göra ngt...hundarna får sina promenader men krutov tycker inte det är tillräckligt...
Men har ingen lust till mörka skogspromenader med pannlampa inte bara för kylan...vi har vargar runt knuten....det går 4 st vid hundklubben, det går varg runt motionsspåret...ja förresten...de tror att vi har ca 17 st i vår kommun....inte nog med det...vi har skabbrävar också...;-) man kan inte gå ngnstans om man ska vara säker...Ngr av mina hundkompisar har fått rävskabb på sina hundar...kul va...?

nu ska jag försöka sova....när magen är i olag får även sömnen lida...det är en del av sjukdomsbilden...
Jo lilla Doris råkade ut för en  olyckshändelse idag...pratade med henne via distans och gav henne healing...hoppas det blev bättre.. ska känna in henne nu när allt är lugnare...och ringa i morgon..
Tusen tack Matilda och hennes familj...ni är min familj och det är så tryggt och underbart att ni finns och att ni hjälper oss med Doris...

godnatt

Kommentarer
Postat av: Annispannis

JAG SAKNAR DIG MEEED :( imorgon kommer vi =)

2007-01-25 @ 13:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback