ser en ljusning

Man ska inte ropa hej innan man är över bäcken... men jag tycker att jag vågar skriva att jag är nog lite bättre i dag. Fy för å vara sjuk. Jag hatar det. I morgon åker vi till uppsala för att sova över hos ulfs kusin. Då har vi nämligen inte så långt att åka på fredag morgon eftersom planet lyfter kl 06,00 med eller utan oss...
Skönt att slippa åka hela natten härifrån..  Jag har massor at t göra som nu är ogjort på grund av att jag varit däckad. I morgon måste !! jag till jobbet  om jag så ska krypa dit... killarna vill ha lön...  på mitt jobb får killarna lön den 10 varje månad... konstigt... å den 10e är jag ju inte hemma...hi hi

Så i morgon måste ! jag vara frisk! Ska försöka orka packa... åka på apoteket för å köpa postafen (åksjukepiller) och sanitetsservetter... för det är ett MÅSTE säger dom när ma n är i Egypten. Deras pengar är så äckliga, feta på ngt vis...en kvinna sa som nyligen varit där.... deras pengar är så äckliga det  både ser ut och känns som om det är ett papper som man torkat sig i archelet.... :-(  blää  hemska tanke!

Sedan måste jag prata med hundarna om att de ska till Malin, men det vet de redan om men jag vill tala om hur länge och att allt kommer gå så bra och att de är trygga och säkra hos Malin.

Dottern i huset tycker det här att morsan ska ut och resa är lite "orättvist" fniss... jag förstår om hon är avundsjuk... det gör jag... men jag hoppas hon inte är missunsam... jag tror att hon tycker att hennes morsa är värd detta....

När vi kommer hem sedan väntar flera underbara dagar... mina bästa vänner i från Vimmerby är då redan här. De ska få njuta av bandy och förhoppningsvis trevligt sällskap... av mig... fniss... och ulf och övriga familj förståss... ha ha. De har sina hundar med så jag hoppas mina sköter sig fniss....

Ja som ni kanske läser mellan raderna så känns det som tanten börjar få tillbaka hopp om livet igen... ha ha..
Med alvedon och kaffe i kroppen kan man komma långt.... i går gick det inte alls att lura kroppen men idag funkar det...
Tyvärr har det inte blivit ngn träning med hundarna, och inte heller kommer det att bli ngn träning på länge.

Sedan måste jag bara tacka ULF för att du kom igår och gick en promenad med mina hundar TUSEN TACK... inte lätt när man är sjuk och inte har ngn att få hjälp av. kram på dig.

vi hörs kanske mera innan resan... om inte... ha det så bra och var rädd om er.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad skönt att få ut och resa! Ha det så bra!
Vi syns väl i sommar på Lassekrog?!
Kram Kerstin

Postat av: Eva-Britt

Ha nu en jätteskön semester o må så gott du bara kan!! Hoppas ni får det riktigt trevligt, varmt o skönt...

2007-02-01 @ 08:31:50
Postat av: ängladottern

klart du är värd denna resa. du är MER än värd den. ha det så oootroligt bra och knäpp massa kort så att jag får se hur underbart ni haft det :)

2007-02-01 @ 13:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback