Ashima

vilken bok!!!
... jag längtar hela tiden efter en lucka då jag kan läsa ngr rader....
En bok skriven av Caroline Giertz...

hundarna vaknade tidigt hos ulf, jag upptäckte att jag glömt min frukost ( måste ju äta special frukost för min mage) så jag fick åka hem till mig... sur som fan tog jag ulfs bil och åkte hem för att äta frukost... Men när jag väl kom hem insåg jag att detta var ju ganska så bra för då kunde jag läsa i boken:-)) Efter som Maria L skulle komma å fika nu på förmiddagen så blev jag kvar här hemma.... härligt att vara hemma och dessutom kunna läsa i lugn och ro fniss fniss...
Nu har Maria L precis åkt och jag ska ringa ulf för å se om han är vaken ;-)) om inte annat så väcker jag väl honom då ;-))
Tränade spår med hundarna i går, det gick mkt bra för båda... Krutov har lite svårt med apporterna men det bli bättre och bättre... han vill bara spåra... kocco inga problem.

Blev lydnad också och trots det enorma värme som uppstod då....åskvärme ni vet... så gick han ganska bra... man får ta korta pass och vila i skuggan så funkar träningen...

Nu ska jag ringa vännen och planera dagen så allt hinns med innan  vi åker på trav i Rättvik i kväll... kul kul

Jag är riktigt lättretlig och lättrörd och lätt irriterad just nu... vet inte om det är sviter än från saknaden från "vimmerby" (vimmerby=maria, lasse och barn)... det är jobbigt ... med att ha så otroligt bra vänner så långt bort....

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback