div jammel som vanligt

Tränade lydnad i går med hundarna tillsammans med ngr kompisar... Men vad härligt.. inte allt för ofta jag tränar med ngn... är ju mest själv.. tiden gick mkt fort och dagen gick i 180 knyck för att hinna med allt innan vi skulle på trav igen:-)

Trav är riktigt kul måste ja säga.... vädret var ok, ngt för kallt men jag fick låna en tjock tröja av Ulf så med en tjock luvtröja som var min egen, ulfs tjocktröja ohc överst min lite tjockare fleese jacka så var kvällen räddad... härligt med svensk sommar;-) man vet aldrig hur man ska klä sig.... man kan aldrig ta med sig för LITE kläder!!!

Satsade lite på ngr jättefina hästar för jag tittar bara på hur fina hästarna är och vilka namn de har:-) och det går bra... för säkerhets skull pantade jag burkar så jag ska ha råd att förlora...
Denna gång lyckades jag inte pricka in ngn vinnare men alla på placering... så i 5 lopp kom "mina" hästar på placering och jag gick i vinst även denna kväll... lyckades slå förra veckans vinst ... har för mig att det var hela 6 kronor... denna kväll lyckades jag gå plus med 16 kronor... tjoho ;-))
Jag satsar inga stora pengar som ni kan förstå... och är väl inte intresserad av det heller ... det är kul att bara vara där ohc titta på vackra hästar, och jag tycker det är kul om det jag tror mig se i en häst om det faller sig så i loppet... och än har det stämt riktigt bra...
Det är även kul att göra ngt med familjen... o gott fika har man ju med;-)

Idag har jag bara latat mig, gått en skön promenad med hundarna.
Har faktiskt läst ytterligare en bok.. detta måste vara rekord i bokläsning... 2 böcker... Magdalena Graafs bok...Det ska bli ett sant nöje att döda dig... läsvärd tycker jag.

nu är det kväller och jag känner mig sååå trött...

gooo natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback