fick så jag teg...

:-)) äntligen fick jag så jag teg... värmen kom igår...hurlänge den stannar är en annan historia, bäst att njuta så länge det varar.

Hela dagen var vi hemma på gården och njöt av värmen som dök upp som gubben i lådan... ungarna badade i den kalla poolen endast 21 grader... FÖR KALLT för mig... vi har så kallt på nätterna så det blir ingen dirket värme i poolen.

I morse var det redan 19 grader ute så det kanske blir varmt i vattnet idag för värmen verkar vara kvar även idag.... bara att njuta.

Men en annan som inte njuter är kruotv, han var helt slut igår... inte förrän på kvällen piggnade han på. Kvällen grillade vi tillsammans med syrran och hennes familj och för första ggr i sommar? kunde vi äta ute.... det blev kubbbspel och trivsel ute till sent på kvällen... vi gick nog inte in förrän 23,00 tror jag. Det är ju rekord...det har varit så kallt och trist tidigare men nu får vi passa på....

Nattens sömn katastof även i natt... blir galen snart... inte en natt under semestern har jag fått sova... endast ngr timmar...igen! puh...

Härliga värme... nä jaggår ut...vill inte sitta här... ska hämta kaffe och gå ut...

sonens kommentar ang det nya tangentbordet...(som ser fint ut i allafall.... )

-NÄ har du köpt ett sånt här?!... är skitdåligt!
jag - men varfördå?
sonen - men man skriver ju bara fel!
Jag - JAAA jag vet.... håller med! Skönt å höra att det inte bara är jag som inte kan med detta tangentbord!

kramar om ut i solen med er...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sol?! Vad menar du med det? Här finns ingen sol.. Jag tror jag kommer upp till er istället! *blink*

2007-07-23 @ 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback