i en bubbla

OJ tiden har gått fort, jag som trodde den stod still, eller... jag märkte inte att tiden gått alls...
jag har så fort jag fått en lucka läst och läst.... skulle ut med hundarna på promenad ... kände att jag verkligen behövde en skogspromenad rakt ut i skogen...å känna skogens energi... men vädret slog till ...det blåster halvstorm...
Blev lite lat men hundarna pockade på.... jag åker till stranna stugan, tog med mig boken ohc satt och läste och läste...hundarna lekte, badade mm.. ibland jätte glada och ibland besvikna över att deras matte så försjunken i något annat än dom.... i EN BOK...

Det är som jag varit i en bubbla av något... när jag läst den.... oj vilken bok... Nu är det utläst ohc hundarna är säkert glad att jag ägnar allt åt dom igen.... Men faktiskt.... jag hunnit träna lydnad mm i allafall...:-))

Tänk att jag har läst en bok på bara några dagar.... oj jag blir impad av mig själv;-)

nu måste jag rusa... har en del att göra... verkligheten kommer i kapp en... tiden har inte stått still... tyvärr:-)

kramar om

Kommentarer
Postat av: Anna

VAAA?! Har du LÄST UT boken REDAN?! :D

2007-07-19 @ 15:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback