kocco

MEN glömde säga... kocco har tränat hon också... jag bara pratade om krutov i förra inlägget...

Kocco har fått spårat, tränat bevakning, gjort uppletande och lite ludnad... hon var mkt pigg och alert... jätte duktig.

Sedan var hon som vanligt med när vi fikade och hon blir mer och mer
odräglig;-).. hon tigger och tigger från allas fickor mm... ååå hon är ju såå gullig klart hon får då;-))

Ja vi har haft en härlig tid... nu har man 1 vecka kvar på semester... där jag skulle ha målat om i hallen, jag skulle ha fixat det sista i mitt kök som skafferidörren, diskmaskins sidan, och skruvat fast lite magnetlås till ngr köksluckor för de vill inte vara stängda... det skulle/ska städas i källaren där ett X antal generationer har sina grejer...
Men om sanningen ska fram så har jag lust att bara vara lat...den sista veckan som är kvar....men sköna promenader och god mat mm och hundträning förståss....

Men vi får se vad det blir och om det blir... nu ska jag koka kaffe och sätta mig på min underbara trapp och dricka det i solen... skönt ändå att vara hemma...


kram igen

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas du hade det skönt sista veckan på sem, själv har jag jobbat :(, nåja så synd om mig är det inte.
Ha det så bra!
Kram kerstin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback