längtan

Jag blir alltid så deprimerad när jag åker från "vimmerby" eller när de åker i från oss... Man undrar alltid hur det hade blivit i livet OM man hade bott kvar... jag blir så nostalgist...

I allfall.... Nu är ma nhemma och kattungarna som sköttes Erik har vuxit som bara den. Hundarna blev SÅÅ glada när jag kom o hämta dom. TUSEN TACK MALIN!!! vad gjorde vi utan dig....

Har lite svårt att göra någonting på grund av Maria !! Hon lyckades övertala mig att jag skulle läsa en bok som heter Ashima... Jag läser aldrig annars ! jag har mkt svårt att läsa på grund av flera anledningar.... MEN denna... kan inte riktigt släppa den... fortsätter jag så här så blir den nog utläst i år i allafall ;-)) tidigare vågar jag nog inte lova;-))

Hundarna väckte mig så tidigt i dag så fy... hade gärna legat kvar i sängen länge länge.... men jag ska nog lägga mig i soffan och läsa tror jag....

huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback