SEMESTER

Tjo ho... nu har man semester... :-)) härligt härligt... Men den har börjat bra med full rulle så stresssvetten sprutar om en..
På jobbet fick jag jobba häcken av mig för att hinna allt innan jag slutade och killarna kom,.. kan du fixa det här kats innan du går.. ja visst, så kom nästa.... kan du göra detta innan du går... ja visst... ååå så höll det på kändes det som.. jag åt lunchen vid datorn för att hinna med....
Jag skulle åka till Öjjung i ett ärende och samtidigt träffa krutovs uppfödare och krutov skulle få leka med hans syrra och lite flera hundar... De hade otroligt roligt...
Samtidigt visste jag att en släkting till mig ( från norge) kom å hälsa på och vi har inte träffats sedan jag var kanske 6 år kanske lite äldre....
Skynda mig hem för att slänga mig i duschen, försökte göra mig lite fin då...  tog väl 10 minuter från att jag klev innan för dörren tills jag var nera hos syrran där de befann sig... då hade jag även hunnit ge hundar ohc katter mat... så ni förstår att innebörden av ordet fin... är lika med ren.... för det fanns liksom inte utrymme av ngt pyssel här inte....
Stackars syster yster hade fullt upp med att göra taccos till oss allihopa.... 

Kvällen var jätte trevlig och lockades till många skratt.... blev många norge historer och tvärt om för de drog roliga sverige historer också....

I dag har vi tagit det lung med korvgrillning i stranna stugan och barnen har haft det jätte kul med sina nyfunna släktingar för att avslutas med pizza ätning hos syrran...

Tyvärr har hundarna  och jag inte fått en enda promenad på 2 dagar... hur ska det gå....abstinens!

I morgon åker vi till vimmerby ohc hälsar på min(a) älskade vän(ner) Maria (å Lasse med barn).. Det blir en höjdare som alltid..... :-)))
Tyvärr har jag inte packat än... ska packa åt mig, sonen och hundarna.... typiskt mig... men i tanken har jag redan packat... vet väl ungefär vad jag ska ha med mig... det är det viktigaste... har jag bara det klart för mig så går det nog undan hoppas jag....

Vi knäppte lite kort igår och idag hoppas det kommer ut här snart eller i allafall när vi kommer tillbaka från vimmerby...
Jag har ännu inte fått korten från träningen med svartberg.... jag som hoppades på att kunna visa er lite..

ja ja.... ha det så bra så hörs vi...
kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback