träning och slappat

huj...
idag har det regnat mest hela dagen..näää nu blev det fel, det var fiiint i morse ohc förmiddagen för jag lät kattungarna vara ute. Men runt mitt på dagen så fick jag ringa till kusin erik för å ta in kattungarna...så var det ja....

Det började regna och blåste rejält , det behövs verkligen komma regn.... Min kropp är alldeles slut och har skrivit efter semester länge länge nu...
så idag blev det lite lydnadsträning med krutov i regnet och det gick kanon bra... vilka framsteg han gör... men det är så mkt mkt kvar till tävlingsstart.... men kul är det.

Efter det har jag bara tagit det lugnt, kroppen värker, magen värker ohc huvudet värker.... visst är det synd om mig;-)) Nej då jag vill inte ha ömkning... bara att bita ihop... men jag åkte till ulf och fikade.... lekte med hundarna hemma hos honom i ko hagen så de fick lite kul i allafall... ingen promenad blev det... jag orkade faktiskt inte.

Nu ska jag surra lite med anna och robin och sedan försöka komma i säng... förstår inte att det är så svårt att komma i säng före 24,00... å så ska man upp senast 06,00...  ja ja...

gooo natt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback