träning

Oj vad tiden går fort när man har roligt... För att hundarna skulle få ngn promenad i dag före träning så var jag tvungen att jogga för att hinna... varmt!... de fick vila ca 1 timma innan det var i väg till träning... det blev vindövning och en ljudövning sedan lydnad på det...

jag ville bara bli komenderad i fria följet idag.... med bara rakpossitions träning och min hållning som har blivit urusel efter all ensamträning...

Efter all belastning  så gick han inte bra... trött tröttare ... men vi fick ha det i åtanke ohc jag gjorde det lätt och kul... och han blir inte störd av att folk tittar eller att ngn komenderar... det är ju bra....

Vi hjälpte varandra och vips var kl 21,15... och innan jag var hemma så var kl 21,35... Tyvärr missade jag ulf idag.. Han börjar jobba 21,30....  inte kul...men träningen var bra liten tröst;-))

I morgon blir det att softa igen... lite träning med krutov vissa moment ohc sedan en härlig promenad det är det ända jag ska göra.... min kropp behöver det är med att ta det lugnt.... det är svårt.... fniss

Tänk nu är det sånt där behagligt lung här hemma... hundarna är nöjda efter dagens träning ohc motion...allt är nästan tyst.. det är bara mitt smatter här vid datorn och kattungarnas bus.... som hörs....

vi alla är nöjda...
Nu ska jag belöna mig med te ohc macka innan jag lägger mig....å en morot tror jag..

Fikat var gott i dag på käglan så klart... och en massa hundprat fnis fniss

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback