träningsläger och SM

sitter här och har sådana kramper i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Om ett par timmar ska jag åka på uppfödarläger ohc träna hundarna...jätte kul men inte om man mår så här. Jag har inte packat än... tar även emot att lämna barnen.... Men de bor kvar här ohc moster hjälper till med mat... de är ju inte så små längre;-))men jag gillar deras sällskap mkt.

Solen lyser så fint... det blir nog en bra dag...
Kattungarna åkte i går så nu är det en konstig stillhet ohc ett behagligt lugn här hemma...barnen mindre road... de sörjer... ja med för den delen..

Nä nu måstejag försöka packa trots smärtorna i magen.... hörs om ngr dagar....

Jo måste bara säga...
Grattis PIP!!!..
han har fått det tora förtroendet att dömma patrullstigen på SM... DET ÄR STORT DET! jätte grattis

kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback